Drankentrailer
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
Drankentrailer
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
Vaste prijs zonder BTW
€ 75.880
Toestand
Nieuw
Locatie
Heilbronn 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 75.880
- Locatie van verkoper:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Duitsland

Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 18.000 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 12.200 kg
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Laadruimte lengte:
- 7.670 mm
- Laadruimtebreedte:
- 2.490 mm
- Laadruimtehoogte:
- 2.200 mm
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A20365965
- Referentienummer:
- 1800871
- Laatste aanpassing:
- op 24.10.2025
Omschrijving
ZIKUN - Centrale as aanhanger Swing-Board I laag gekoppeld
Technische gegevens:
Type: AZ2-B1B1-LBW (laag gekoppeld)
Toegestane totale massa: 18.000 kg
Leeggewicht aanhanger: ca. 5.800 kg
Doorlaadlengte: 7.520 mm
Laadlengte: 7.670 mm + 30 mm afdichting laadklep = 7.700 mm
Doorlaadbreedte: 2.490 mm
Lhjdpjxquyqsfx Aamjn
Doorlaadhoogte: 2.200 mm
Totale hoogte: ca. 3.663 mm
Vrije ruimte tot de grond (beladen, bij geopende onderzijde zijwand): ca. 344 mm
Assen:
2 schuine rollenassen ECO/onderhoudsarm met schijfremmen, elk 9.000 kg draagvermogen,
(merk BPW of gelijkwaardig)
Remsysteem:
Dubbelpijps EBS-luchtrem systeem volgens EG-richtlijnen, met ALB-regeling en parkeerrem als veerenergieregeling, automatische stangverstellers. Duomatic remkoppeling rechtsonder gemonteerd.
Vering:
Luchtvering met hef- en daalfunctie
Chassis:
Stevige gelaste constructie, gevormd uit hogesterkte fijnkorrelig staalplaat en torsievrij gelast. De langs- en dwarsliggers vormen samen met het hoofdframe een vlakke eenheid, wat zorgt voor hoge vloersterkte door korte steunsafstanden. Steunpoten: voor en achter elk 3 slingersteunen rechts en links (centrale verstelling rechts bedienbaar).
Banden:
4x 385/65 R22,5 (merk naar keuze) op stalen velgen
Trek-inrichting:
Centrale trekbuis (laag gekoppeld), thermisch verzinkt met DIN trek-oog 50 mm, vaste (niet in hoogte verstelbare) uitvoering. Koppelhoogte wordt aangepast aan uw vrachtwagen.
Elektrisch systeem:
Conform de Duitse StVZO-regelgeving, beschermd gemonteerd, achterlichten (5-kamer) geïntegreerd in de onderrijbeveiliging, eurostekker, 15-polige stekkerdoos, 2 rode markeringslampen boven het achterportaal. ABS met verbindingskabel. 2 positielampen aan de onderrijbeveiliging. Zijverlichting links en rechts aan de achterste stijlen gemonteerd.
Vloer:
Gemaakt van 24 mm dikke voertuigspecifieke platen, onderzijde voorzien van filmpersing tegen vochtindringing, bovenzijde met antislip fenolhars structuur, vlak ingelegd en rondom afgedicht.
Voorwand:
Gemaakt van speciale kunststof voertuigpanelen, gesloten tot onder het dak, met een vlakke tussenstijl.
Zijwanden:
ZIKUN klappensysteem. Doorlopende zijwand, horizontaal gedeeld. Bij het neerklappen van de onderste zijwand wordt het bovenste deel mechanisch naar het dak gezwenkt. De hefkinematiek met veerwerking is aan de voorwand gemonteerd, zodat er geen mechanische onderdelen de laadruimte of hoekpalen blokkeren. De kracht wordt via een torsie-as in het dak overgebracht, waardoor de zijwanden overal soepel te bewegen zijn. Belangrijk: In geopende stand staat de onderste zijwand verticaal tegen het voertuig. Voor bij de voorwand een vlakke, obstakelvrije inrijopening zonder hinderlijke stijlen. Bovenste zijwandpanelen uit speciaal aluminium sandwichpaneel, 25 mm dik. Middenvergrendeling rechts en links gemonteerd.
Dak:
Vast dak bestaande uit stalen spanten met permanent verlijmde aluminium platen, wit poedergecoat (RAL9010).
Stootbescherming:
Aan beide zijden gelaste stalen stootlijsten als bescherming tegen vorkheftrucks.
Accessoires:
--Extra achteruitrijcamera op de aanhanger
--PVC-kwartronde spatborden op de assen
--1 set spatlappen voor spatborden
--2 wielkeggen met houders
--2 rode positielichten bovenaan rechts en links op het achterportaal
--vaste zijafscherming gemonteerd
--Contourmarkering volgens ECE R48: zijkanten wit, achterzijde rood
--Antispraymatten bij de spatborden
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Technische gegevens:
Type: AZ2-B1B1-LBW (laag gekoppeld)
Toegestane totale massa: 18.000 kg
Leeggewicht aanhanger: ca. 5.800 kg
Doorlaadlengte: 7.520 mm
Laadlengte: 7.670 mm + 30 mm afdichting laadklep = 7.700 mm
Doorlaadbreedte: 2.490 mm
Lhjdpjxquyqsfx Aamjn
Doorlaadhoogte: 2.200 mm
Totale hoogte: ca. 3.663 mm
Vrije ruimte tot de grond (beladen, bij geopende onderzijde zijwand): ca. 344 mm
Assen:
2 schuine rollenassen ECO/onderhoudsarm met schijfremmen, elk 9.000 kg draagvermogen,
(merk BPW of gelijkwaardig)
Remsysteem:
Dubbelpijps EBS-luchtrem systeem volgens EG-richtlijnen, met ALB-regeling en parkeerrem als veerenergieregeling, automatische stangverstellers. Duomatic remkoppeling rechtsonder gemonteerd.
Vering:
Luchtvering met hef- en daalfunctie
Chassis:
Stevige gelaste constructie, gevormd uit hogesterkte fijnkorrelig staalplaat en torsievrij gelast. De langs- en dwarsliggers vormen samen met het hoofdframe een vlakke eenheid, wat zorgt voor hoge vloersterkte door korte steunsafstanden. Steunpoten: voor en achter elk 3 slingersteunen rechts en links (centrale verstelling rechts bedienbaar).
Banden:
4x 385/65 R22,5 (merk naar keuze) op stalen velgen
Trek-inrichting:
Centrale trekbuis (laag gekoppeld), thermisch verzinkt met DIN trek-oog 50 mm, vaste (niet in hoogte verstelbare) uitvoering. Koppelhoogte wordt aangepast aan uw vrachtwagen.
Elektrisch systeem:
Conform de Duitse StVZO-regelgeving, beschermd gemonteerd, achterlichten (5-kamer) geïntegreerd in de onderrijbeveiliging, eurostekker, 15-polige stekkerdoos, 2 rode markeringslampen boven het achterportaal. ABS met verbindingskabel. 2 positielampen aan de onderrijbeveiliging. Zijverlichting links en rechts aan de achterste stijlen gemonteerd.
Vloer:
Gemaakt van 24 mm dikke voertuigspecifieke platen, onderzijde voorzien van filmpersing tegen vochtindringing, bovenzijde met antislip fenolhars structuur, vlak ingelegd en rondom afgedicht.
Voorwand:
Gemaakt van speciale kunststof voertuigpanelen, gesloten tot onder het dak, met een vlakke tussenstijl.
Zijwanden:
ZIKUN klappensysteem. Doorlopende zijwand, horizontaal gedeeld. Bij het neerklappen van de onderste zijwand wordt het bovenste deel mechanisch naar het dak gezwenkt. De hefkinematiek met veerwerking is aan de voorwand gemonteerd, zodat er geen mechanische onderdelen de laadruimte of hoekpalen blokkeren. De kracht wordt via een torsie-as in het dak overgebracht, waardoor de zijwanden overal soepel te bewegen zijn. Belangrijk: In geopende stand staat de onderste zijwand verticaal tegen het voertuig. Voor bij de voorwand een vlakke, obstakelvrije inrijopening zonder hinderlijke stijlen. Bovenste zijwandpanelen uit speciaal aluminium sandwichpaneel, 25 mm dik. Middenvergrendeling rechts en links gemonteerd.
Dak:
Vast dak bestaande uit stalen spanten met permanent verlijmde aluminium platen, wit poedergecoat (RAL9010).
Stootbescherming:
Aan beide zijden gelaste stalen stootlijsten als bescherming tegen vorkheftrucks.
Accessoires:
--Extra achteruitrijcamera op de aanhanger
--PVC-kwartronde spatborden op de assen
--1 set spatlappen voor spatborden
--2 wielkeggen met houders
--2 rode positielichten bovenaan rechts en links op het achterportaal
--vaste zijafscherming gemonteerd
--Contourmarkering volgens ECE R48: zijkanten wit, achterzijde rood
--Antispraymatten bij de spatborden
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2008
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 7131 ... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden
































