Plattewagen met zeilMAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
Plattewagen met zeil
MAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
Vaste prijs zonder BTW
€ 99.900
Toestand
Gebruikt
Locatie
Gersthofen 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 99.900
- Locatie van verkoper:
- Daimlerstrasse 3, 86368 Gersthofen, Duitsland
Bellen
Technische details
- Kilometerstand:
- 72 km
- Vermogen:
- 184 kW (250,17 pk)
- Eerste registratie:
- 06/2024
- Totaalgewicht:
- 12.000 kg
- Brandstoftype:
- diesel
- Kleur:
- rood
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Volgende keuring (TÜV):
- 06/2025
- Soort overbrenging:
- automatisch
- Emissieklasse:
- Euro 6
- Laadruimtebreedte:
- 2.480 mm
- Laadruimte lengte:
- 7.300 mm
- Laadruimtehoogte:
- 2.650 mm
- Totale breedte:
- 2.240 mm
- Totale hoogte:
- 3.157 mm
- Uitrusting:
- ABS, airconditioning, laadklep, navigatiesysteem, roetfilter
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A18542761
- Laatste aanpassing:
- op 13.09.2025
Omschrijving
Voertuigbeschrijving MAN TGL 12.250 4x2 BL
*Wielbasis 5.200 mm*
Tautliner-opbouw (gecertificeerd), Dautel laadklep DL 2000s
Afmetingen ca. 7.300 mm x 2.480 mm x 2.650 mm
Zijdelingse geluiddemper, rechts uitlaatpijp naar het midden van het chassis, luchtinlaat achter de bestuurderscabine, verhoogd, afdekking, 180 l brandstoftank rechts, brandstoftank rechts, staal, lage dwarsdoorsnede tanks, 35 l AdBlue-tank rechts, AdBlue-tank rechts, voorste beschermplaat, niet-opklapbare zijafscherming, achterste beschermplaat, wielblok met houder, 1-cilinder luchtcompressor 238 cc met spaarsysteem, verwarmde luchtdroger, pneumatische luchtdrukinstallatie, luchtketel van staal.
Volautomatisch noodremsysteem, krachtige motorrem MAN EVBec, in meerdere stappen instelbaar, schijfremmen op voor- en achteras, parkeerrembediening naast de bestuurdersstoel, conventionele parkeerrem, parkeerrem met veeraccu op achterassen (incl. VLA/NLA), startblokkering MAN EasyStart.
Remvoeringslijtage-indicator met waarschuwing, slijtageharmonisatie van de remvoering in het trekkende voertuig, 5-kamer noodremsignaal, automatische activering van waarschuwingsknipperlichten, zonder achteruitrijwaarschuwing.
Verlichtingsfunctietest, zijmarkeringslichten LED, MAN dieselmotor D0836 LFLBK, 184 kW (250 pk) vermogen, 1.050 Nm koppel, Euro 6e, verwarmd brandstoffilter tot zuiverheidsklasse 21, brandstofvoorfilter met olie-/waterafscheider, met watersensor, verwarmd (mengventiel), gesloten carterventilatie, geluidsisolatie motor.
Motorradiator normaal lang, peilstok en digitale oliepeilindicator, koude startinrichting, roetfilter regeneratie alleen na waarschuwingsmelding, MAN TipMatic 12.12 OD, bediening via stuurkolomschakelaar, handmatige transmissiefunctie MAN Idle Speed Driving, enkelschijfkoppeling, 395 mm, droog.
Voorbanden: Bridgestone 265/70R17.5 R-STEER 002
Achterbanden: Bridgestone 265/70R17.5 R-DRIVE 002
Vooras 4.800 kg, niet aangedreven, gekropt en gestuurd, niet hefbaar, spatbord vooras
Achteras 8.700 kg, HY-as niet aangedreven, recht, spatbord met verlengd spatscherm naar beneden, asoverbrenging i=3,36
Differentieelsloten op aangedreven achterassen
Draagvermogen vooras 4.700 kg, draagvermogen achteras 8.700 kg
Hoofd-wielbasis: 5.200 mm
Cabine CC: de compacte (smal, kort, normaal hoog) basiscabineophanging, cabinekantelinrichting handmatig, dakspoiler, instelling bij aflevering rijpositie dakspoiler, mechanisch hefbaar dak
Kunststof bumper, geïntegreerde instap vooraan met handgreep, voorruit, gelaagd veiligheidsglas, getint, zonneklep,
Voorruit sproei-installatie, ruitenwisserbediening, centrale vergrendeling met afstandsbediening,
Dedpfx Asvz Rgleb Reku
2 stopcontacten centraal in de cabine, 12V en 24V, voorbereiding voor radio met CB-antenne op het dak
Technische beschrijving opbouw:
Technische beschrijving: vrije hoogte bij geopende klep 2.610 mm, hulpraam - langsliggers in staal op voertuigframe gemonteerd, dwarsliggers in staal aan langsliggers gemonteerd, bevestiging volgens de nieuwste opbouwnormen van de voertuigfabrikant, vloer van 27 mm dik antislip multiplex op dwarsliggers gemonteerd, buitenframe van staal-profielen gelijk aan multiplex platen, aluminium V-latten links en rechts, aluminium insteeklatten in rijen links en rechts gemonteerd, voorwand volledig gesloten tot boven, middenstijlen naar voren en achteren verschuifbaar.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
*Wielbasis 5.200 mm*
Tautliner-opbouw (gecertificeerd), Dautel laadklep DL 2000s
Afmetingen ca. 7.300 mm x 2.480 mm x 2.650 mm
Zijdelingse geluiddemper, rechts uitlaatpijp naar het midden van het chassis, luchtinlaat achter de bestuurderscabine, verhoogd, afdekking, 180 l brandstoftank rechts, brandstoftank rechts, staal, lage dwarsdoorsnede tanks, 35 l AdBlue-tank rechts, AdBlue-tank rechts, voorste beschermplaat, niet-opklapbare zijafscherming, achterste beschermplaat, wielblok met houder, 1-cilinder luchtcompressor 238 cc met spaarsysteem, verwarmde luchtdroger, pneumatische luchtdrukinstallatie, luchtketel van staal.
Volautomatisch noodremsysteem, krachtige motorrem MAN EVBec, in meerdere stappen instelbaar, schijfremmen op voor- en achteras, parkeerrembediening naast de bestuurdersstoel, conventionele parkeerrem, parkeerrem met veeraccu op achterassen (incl. VLA/NLA), startblokkering MAN EasyStart.
Remvoeringslijtage-indicator met waarschuwing, slijtageharmonisatie van de remvoering in het trekkende voertuig, 5-kamer noodremsignaal, automatische activering van waarschuwingsknipperlichten, zonder achteruitrijwaarschuwing.
Verlichtingsfunctietest, zijmarkeringslichten LED, MAN dieselmotor D0836 LFLBK, 184 kW (250 pk) vermogen, 1.050 Nm koppel, Euro 6e, verwarmd brandstoffilter tot zuiverheidsklasse 21, brandstofvoorfilter met olie-/waterafscheider, met watersensor, verwarmd (mengventiel), gesloten carterventilatie, geluidsisolatie motor.
Motorradiator normaal lang, peilstok en digitale oliepeilindicator, koude startinrichting, roetfilter regeneratie alleen na waarschuwingsmelding, MAN TipMatic 12.12 OD, bediening via stuurkolomschakelaar, handmatige transmissiefunctie MAN Idle Speed Driving, enkelschijfkoppeling, 395 mm, droog.
Voorbanden: Bridgestone 265/70R17.5 R-STEER 002
Achterbanden: Bridgestone 265/70R17.5 R-DRIVE 002
Vooras 4.800 kg, niet aangedreven, gekropt en gestuurd, niet hefbaar, spatbord vooras
Achteras 8.700 kg, HY-as niet aangedreven, recht, spatbord met verlengd spatscherm naar beneden, asoverbrenging i=3,36
Differentieelsloten op aangedreven achterassen
Draagvermogen vooras 4.700 kg, draagvermogen achteras 8.700 kg
Hoofd-wielbasis: 5.200 mm
Cabine CC: de compacte (smal, kort, normaal hoog) basiscabineophanging, cabinekantelinrichting handmatig, dakspoiler, instelling bij aflevering rijpositie dakspoiler, mechanisch hefbaar dak
Kunststof bumper, geïntegreerde instap vooraan met handgreep, voorruit, gelaagd veiligheidsglas, getint, zonneklep,
Voorruit sproei-installatie, ruitenwisserbediening, centrale vergrendeling met afstandsbediening,
Dedpfx Asvz Rgleb Reku
2 stopcontacten centraal in de cabine, 12V en 24V, voorbereiding voor radio met CB-antenne op het dak
Technische beschrijving opbouw:
Technische beschrijving: vrije hoogte bij geopende klep 2.610 mm, hulpraam - langsliggers in staal op voertuigframe gemonteerd, dwarsliggers in staal aan langsliggers gemonteerd, bevestiging volgens de nieuwste opbouwnormen van de voertuigfabrikant, vloer van 27 mm dik antislip multiplex op dwarsliggers gemonteerd, buitenframe van staal-profielen gelijk aan multiplex platen, aluminium V-latten links en rechts, aluminium insteeklatten in rijen links en rechts gemonteerd, voorwand volledig gesloten tot boven, middenstijlen naar voren en achteren verschuifbaar.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2004
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 821 2... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden