Dieplader opleggerFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Dieplader oplegger
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Toestand
Nieuw
Locatie
Essen 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
Prijs & locatie
- Locatie van verkoper:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Duitsland
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 48.000 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 38.140 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Totale breedte:
- 2.540 mm
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A19870135
- Referentienummer:
- 36849
- Laatste aanpassing:
- op 04.09.2025
Omschrijving
Onze volledige voorraad voertuigen, inclusief direct en op korte termijn beschikbare voertuigen, vindt u op onze website.
Uittreksel van de uitrusting. Complete uitrusting op aanvraag.
Zwanenhals:
- Zwanenhals met afgeschuinde hoeken vooraan ca. 45° en met achterafschuining van ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorogen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 30 mm dik
Laadvlak:
- Uitschuifbaar laadvlak met afschuining achter ca. 1.000 mm x 8°
- Tussen de 1e en 2e as één paar vaste wielkuipen, ca. 1.610 x 970 x 400 mm (l x b x h)
- Inclusief 3-delige, afneembare, gegalvaniseerde afdekking over de wielkuipen (b ca. 670 mm – max. puntbelasting 5 t / stuk)
- 1 paar liggende sjorogen vooraan in het laadvlak (LC 10.000 daN)
- 4 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 5.000 daN)
- 3 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 10.000 daN)
- Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
Steunpoot:
- JOST steunpoten (mechanisch) met 2-versnellingsbak voor 24t hefcapaciteit (50t testbelasting)
Banden:
- Banden 235/75 R17.5 3PMSF, merk naar keuze
- TPMS-bandenspanningscontrolesysteem volgens ECE R 141
- De gegevensoverdracht naar de motorwagen verloopt via de genormaliseerde EBS-interface volgens ISO 11992
- Voor juiste weergave moet de motorwagen in staat zijn deze gegevens te ontvangen en weer te geven.
Assen:
- BPW-assen en ophanging, 2 starre assen, 3e as naloopgestuurd
- Technische aslast: 12.000 kg
- Elektromagnetische achteruitrijblokkering via achteruitversnelling en handmatig te activeren
- Luchtvering met hef- en daalventiel. Assengereedschap
Remsysteem:
- WABCO-remsysteem volgens EU-voorschriften met EBS-E (2S2M), zonder verbindingsleidingen naar de trekker
Elektrische installatie:
- Elektrische installatie volgens EU-voorschriften
- LED-verlichting 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Alle LED-zijmarkeringslichten knipperen mee met richtingaanwijzer
- ASPÖCK-UNIBOX op het koppelingspaneel vooraan met stopcontacten 24N, 24S & 15-polig volgens ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Staalconstructie:
- Staalconstructie van hogesterkte fijnkorrelig staal
- Staalsoorten: S355J2+N/S355MC (vloeigrens 355 MPa), S690QL/S700MC (vloeigrens 690 MPa)
Lakwerk:
- Complete staalconstructie na het lassen automatisch gestraald met radiaalstraalinstallatie
- Tweede straalbewerking met korund voor optimale hechting van het laksysteem
- HRM-metallisatie van het complete chassis met ZINACOR 850 (85% zink / 15% aluminium) voor optimale corrosiebescherming
- Aflak in 2 lagen 2K toplak, unicolor RAL 3002 karmijnrood, achterzijde gemetalliseerd en gelakt in RAL 9010 zuiver wit
- Metalliclak niet mogelijk
- Lakopbouw getest in zoutsproeinebeltest volgens ISO 9227-NSS
- Holle ruimtes verzegeld met speciaalwas
Inclusief toebehoren:
- Op de zwanenhals en aan het achterdeel links en rechts elk een houder voor de waarschuwingsborden, inclusief stopcontact
- Een reservewielhouder vóór de voorwand (zonder reservewiel)
- 2 inch koningspen
- Een gegalvaniseerde stalen voorwand, ca. 400 mm hoog
- Aan de gegalvaniseerde aansluitstrip vooraan geel-rode luchtkoppelingen
- Gegalvaniseerde klapsteunen onder de afschuining van het laadvlak
- Een stootbalk van hardhout aan de achterwand van de zwanenhals naar het laadvlak
Lodpfow Tpq Dox Aamsah
- 1 paar verzonken sjorogen langs de hoofdligger achter in de afschuining (LC 10.000 daN)
- Op de zwanenhals aluminium zij- en achterborden
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Uittreksel van de uitrusting. Complete uitrusting op aanvraag.
Zwanenhals:
- Zwanenhals met afgeschuinde hoeken vooraan ca. 45° en met achterafschuining van ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorogen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 30 mm dik
Laadvlak:
- Uitschuifbaar laadvlak met afschuining achter ca. 1.000 mm x 8°
- Tussen de 1e en 2e as één paar vaste wielkuipen, ca. 1.610 x 970 x 400 mm (l x b x h)
- Inclusief 3-delige, afneembare, gegalvaniseerde afdekking over de wielkuipen (b ca. 670 mm – max. puntbelasting 5 t / stuk)
- 1 paar liggende sjorogen vooraan in het laadvlak (LC 10.000 daN)
- 4 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 5.000 daN)
- 3 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 10.000 daN)
- Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
Steunpoot:
- JOST steunpoten (mechanisch) met 2-versnellingsbak voor 24t hefcapaciteit (50t testbelasting)
Banden:
- Banden 235/75 R17.5 3PMSF, merk naar keuze
- TPMS-bandenspanningscontrolesysteem volgens ECE R 141
- De gegevensoverdracht naar de motorwagen verloopt via de genormaliseerde EBS-interface volgens ISO 11992
- Voor juiste weergave moet de motorwagen in staat zijn deze gegevens te ontvangen en weer te geven.
Assen:
- BPW-assen en ophanging, 2 starre assen, 3e as naloopgestuurd
- Technische aslast: 12.000 kg
- Elektromagnetische achteruitrijblokkering via achteruitversnelling en handmatig te activeren
- Luchtvering met hef- en daalventiel. Assengereedschap
Remsysteem:
- WABCO-remsysteem volgens EU-voorschriften met EBS-E (2S2M), zonder verbindingsleidingen naar de trekker
Elektrische installatie:
- Elektrische installatie volgens EU-voorschriften
- LED-verlichting 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Alle LED-zijmarkeringslichten knipperen mee met richtingaanwijzer
- ASPÖCK-UNIBOX op het koppelingspaneel vooraan met stopcontacten 24N, 24S & 15-polig volgens ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Staalconstructie:
- Staalconstructie van hogesterkte fijnkorrelig staal
- Staalsoorten: S355J2+N/S355MC (vloeigrens 355 MPa), S690QL/S700MC (vloeigrens 690 MPa)
Lakwerk:
- Complete staalconstructie na het lassen automatisch gestraald met radiaalstraalinstallatie
- Tweede straalbewerking met korund voor optimale hechting van het laksysteem
- HRM-metallisatie van het complete chassis met ZINACOR 850 (85% zink / 15% aluminium) voor optimale corrosiebescherming
- Aflak in 2 lagen 2K toplak, unicolor RAL 3002 karmijnrood, achterzijde gemetalliseerd en gelakt in RAL 9010 zuiver wit
- Metalliclak niet mogelijk
- Lakopbouw getest in zoutsproeinebeltest volgens ISO 9227-NSS
- Holle ruimtes verzegeld met speciaalwas
Inclusief toebehoren:
- Op de zwanenhals en aan het achterdeel links en rechts elk een houder voor de waarschuwingsborden, inclusief stopcontact
- Een reservewielhouder vóór de voorwand (zonder reservewiel)
- 2 inch koningspen
- Een gegalvaniseerde stalen voorwand, ca. 400 mm hoog
- Aan de gegalvaniseerde aansluitstrip vooraan geel-rode luchtkoppelingen
- Gegalvaniseerde klapsteunen onder de afschuining van het laadvlak
- Een stootbalk van hardhout aan de achterwand van de zwanenhals naar het laadvlak
Lodpfow Tpq Dox Aamsah
- 1 paar verzonken sjorogen langs de hoofdligger achter in de afschuining (LC 10.000 daN)
- Op de zwanenhals aluminium zij- en achterborden
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2003
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 201 8... weergeven
Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze advertenties.
Advertentie

136 km
Dieplader oplegger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Advertentie

136 km
Dieplader oplegger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Advertentie

136 km
Dieplader oplegger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden