OverigeFliegl
Anhänger
Overige
Fliegl
Anhänger
Vaste prijs zonder BTW
€ 32.750
Toestand
Nieuw
Locatie
Triptis 

foto's tonen
Toon kaart
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 32.750
- Locatie van verkoper:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Duitsland
Bellen
Technische details
- Asconfiguratie:
- 2 assen
- Eerste registratie:
- 12/2022
- Bandenmaten:
- -
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A11651174
- Referentienummer:
- 20797156
- Laatste aanpassing:
- op 22.10.2024
Omschrijving
Nadere informatie
Tandem platformaanhangwagen
Type TPS 180 Standaard bouwmateriaal met meeneemstapelaarshaltering
Gewichten en afmetingen:
Totaalgewicht: 18.000 kg
Eigengewicht (basismodel) ca.: 4.600 kg +/- bouwtolerantie
Laadvermogen ca.: 13.400 kg
Kogelbelasting: 1.000 kg
Totale lengte ca.: 9.925 mm
Max. totale breedte: 2.550 mm
Totale hoogte ca.: 3.150 mm
Binnenlengte ca.: 7.750 mm
Binnenbreedte ca.: 2.480 mm
Laadplatformhoogte ca.: 1.200 mm
Koppelhoogte ca.: 380 mm
Dischellengte ca.: 2.150 mm
Chassis centraal-as aanhangwagen
Fijnkorrelig staal gelaste constructie
Buitenframe licht schuin, nieuwe uitvoering met Load-Lock-profiel voor het inhaken van spanbanden
1 paar steunvoeten met tandwielaandrijving vooraan, met rechte onderzijde en bediening aan één zijde rechtsvoor
2 wielkeggen met houder
Zijdelingse aanrijbeveiliging aluminium
Godpfxjndwdhe Aamebu
Achteroprijbeveiliging staal
Kwartscherm spatborden
2 kunststof gereedschapskisten, met lade en legbord, b=650 / h=520 / d=670 mm, afsluitbaar met een hangslot (slot niet inbegrepen)
Houder voor meeneemstapelaar achteraan, incl. 2 vork-insteekopeningen, 2 uitschuifbare steunbuizen, houder voor kettingbeveiliging met borgpen. Achteroprijbescherming met lichteenheid wegklapbaar. Inclusief 2 losse rubbers ter bescherming van de achterwand, contragewicht wordt aanbevolen!
Let op! Beperkte bodemvrijheid mogelijk met stapelaar, mogelijk slechter volggedrag, zonder garantie! (Eigengewicht stapelaar tot max. 1.900 kg bij aanhangers). (Met naderingsschakelaar voor stapelaarsturing in combinatie met liftas)
Door de stapelaarhouder worden de assen naar achteren verplaatst, let op de lastverdeling bij rijden zonder stapelaar. Klant is hiervoor verantwoordelijk!
Let op! Stapelaarhouder! Het meenemen van een stapelaar kan tot aanzienlijke ontlasting van de kogeldruk leiden. Contragewicht voor vereist! Bij natte en gladde wegen is een extra ballastgewicht door de klant of een lading voorin de opbouw van min. 2 ton noodzakelijk, de snelheid dient te worden verlaagd en aan de omstandigheden te worden aangepast.
De stapelaar dient altijd tijdens het rijden met kettingen gezekerd te worden. Afstand hefmast tot opbouw max. 45 mm resp. de verticale vorken moeten achteraan in de stapelaaropeningen eindigen.
We gaan ervan uit dat het trekkende voertuig geen stuur- of liftas heeft resp. dat de stuuras altijd is geblokkeerd of de liftas altijd op de grond blijft.
Trekinrichting centraal-as aanhangwagen
Dissel met gekeurde 50 mm trek-oog, transportuitvoering
(niet geschikt voor vrachtwagens met laadklep)
Koppeling onderbouw dissel
Inklapbare houder met veerondersteuning op de dissel, voor het geleiden van de verbindingskabels naar de vrachtwagen
Assen + vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/chassis laseruitgelijnd om bandenslijtage en brandstofverbruik te verlagen
Luchtvering met hef- en laatventiel
1e as automatische liftas met naderingsschakelaar, voor liftas (alleen bij rit met stapelaar)
Wielen en banden
385 / 65 R 22,5
naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen fabriekszilver
Remsysteem
2-leidings perslucht remsysteem
Veerbelaste parkeerrem
Voertuig-stabiliteitssysteem
Duomatic aansluiting vooraan, met verbindingsleiding naar trekker, aansluiting rechtsvoor
EBS, Elektronisch remsysteem met EBS-stekker vooraan, met verbindingskabel
Let op: De aanhangwagen mag alleen door trekkende voertuigen worden getrokken waarbij de werking van het ABS is gewaarborgd!
Elektriciteit
24 volt, meerkamerverlichtin
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Tandem platformaanhangwagen
Type TPS 180 Standaard bouwmateriaal met meeneemstapelaarshaltering
Gewichten en afmetingen:
Totaalgewicht: 18.000 kg
Eigengewicht (basismodel) ca.: 4.600 kg +/- bouwtolerantie
Laadvermogen ca.: 13.400 kg
Kogelbelasting: 1.000 kg
Totale lengte ca.: 9.925 mm
Max. totale breedte: 2.550 mm
Totale hoogte ca.: 3.150 mm
Binnenlengte ca.: 7.750 mm
Binnenbreedte ca.: 2.480 mm
Laadplatformhoogte ca.: 1.200 mm
Koppelhoogte ca.: 380 mm
Dischellengte ca.: 2.150 mm
Chassis centraal-as aanhangwagen
Fijnkorrelig staal gelaste constructie
Buitenframe licht schuin, nieuwe uitvoering met Load-Lock-profiel voor het inhaken van spanbanden
1 paar steunvoeten met tandwielaandrijving vooraan, met rechte onderzijde en bediening aan één zijde rechtsvoor
2 wielkeggen met houder
Zijdelingse aanrijbeveiliging aluminium
Godpfxjndwdhe Aamebu
Achteroprijbeveiliging staal
Kwartscherm spatborden
2 kunststof gereedschapskisten, met lade en legbord, b=650 / h=520 / d=670 mm, afsluitbaar met een hangslot (slot niet inbegrepen)
Houder voor meeneemstapelaar achteraan, incl. 2 vork-insteekopeningen, 2 uitschuifbare steunbuizen, houder voor kettingbeveiliging met borgpen. Achteroprijbescherming met lichteenheid wegklapbaar. Inclusief 2 losse rubbers ter bescherming van de achterwand, contragewicht wordt aanbevolen!
Let op! Beperkte bodemvrijheid mogelijk met stapelaar, mogelijk slechter volggedrag, zonder garantie! (Eigengewicht stapelaar tot max. 1.900 kg bij aanhangers). (Met naderingsschakelaar voor stapelaarsturing in combinatie met liftas)
Door de stapelaarhouder worden de assen naar achteren verplaatst, let op de lastverdeling bij rijden zonder stapelaar. Klant is hiervoor verantwoordelijk!
Let op! Stapelaarhouder! Het meenemen van een stapelaar kan tot aanzienlijke ontlasting van de kogeldruk leiden. Contragewicht voor vereist! Bij natte en gladde wegen is een extra ballastgewicht door de klant of een lading voorin de opbouw van min. 2 ton noodzakelijk, de snelheid dient te worden verlaagd en aan de omstandigheden te worden aangepast.
De stapelaar dient altijd tijdens het rijden met kettingen gezekerd te worden. Afstand hefmast tot opbouw max. 45 mm resp. de verticale vorken moeten achteraan in de stapelaaropeningen eindigen.
We gaan ervan uit dat het trekkende voertuig geen stuur- of liftas heeft resp. dat de stuuras altijd is geblokkeerd of de liftas altijd op de grond blijft.
Trekinrichting centraal-as aanhangwagen
Dissel met gekeurde 50 mm trek-oog, transportuitvoering
(niet geschikt voor vrachtwagens met laadklep)
Koppeling onderbouw dissel
Inklapbare houder met veerondersteuning op de dissel, voor het geleiden van de verbindingskabels naar de vrachtwagen
Assen + vering
SAF schijfremassen met 430 mm schijfdiameter
Assen/chassis laseruitgelijnd om bandenslijtage en brandstofverbruik te verlagen
Luchtvering met hef- en laatventiel
1e as automatische liftas met naderingsschakelaar, voor liftas (alleen bij rit met stapelaar)
Wielen en banden
385 / 65 R 22,5
naar keuze van de fabrikant
Stalen velgen fabriekszilver
Remsysteem
2-leidings perslucht remsysteem
Veerbelaste parkeerrem
Voertuig-stabiliteitssysteem
Duomatic aansluiting vooraan, met verbindingsleiding naar trekker, aansluiting rechtsvoor
EBS, Elektronisch remsysteem met EBS-stekker vooraan, met verbindingskabel
Let op: De aanhangwagen mag alleen door trekkende voertuigen worden getrokken waarbij de werking van het ABS is gewaarborgd!
Elektriciteit
24 volt, meerkamerverlichtin
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2006
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 36482... weergeven
Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze advertenties.
Advertentie

349 km
Afzetcontainer-aanhangwagen
FLIEGLZPS180 Abroll-Container-Anhänger
FLIEGLZPS180 Abroll-Container-Anhänger
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden