KipperFliegl
DHKA 390 48 m³ TransFarmer
Kipper
Fliegl
DHKA 390 48 m³ TransFarmer
Vaste prijs zonder BTW
€ 86.380
Toestand
Nieuw
Locatie
Triptis 

foto's tonen
Toon kaart
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 86.380
- Locatie van verkoper:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Duitsland
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 35.000 kg
- Leeggewicht:
- 6.800 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 28.200 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Bandenmaten:
- 385/65 r22.5
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A8265335
- Referentienummer:
- 20589986
- Laatste aanpassing:
- op 22.10.2024
Omschrijving
Nadere informatie
Chassis oplegger kipper
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, in lichte uitvoering, opleggerplaat met verwisselbare 2 keggen met hydraulische opname voor Horsch Trailer Lift.
Gebogen frontwand, hydraulische steunpoten, wielkeggen met houder, speciale uitvoering zijafscherming, opklapbare onderrijbeveiliging, kwartscherm spatborden voor en achter het asaggregaat, antispatschuimflappen alleen op de laatste as, RVS opbergkist B=800 / H=350 / D=350, zeilstaaf met houder, sleepoog achteraan.
Assen + vering
BPW schijfremassen met 430 mm schijfdiameter, assen/chassis lasergemeten ter vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik, luchtvering met vangbanden, 1e as automatische liftas inclusief gedwongen verlaging en starthulp, bediening via 3x remmen (starthulp is functioneel tot een overbelasting van de aslast van 30% en tot max. 25 km/h).
Remsysteem
2-leidings perslucht remsysteem, veerrem-parkeerrem, 2 verwisselveilige koppelingen vooraan zonder verbindingsleiding, EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stopcontact vooraan zonder verbindingskabel.
Let op: Het getrokken voertuig mag alleen door trekkende voertuigen worden getrokken die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- & daalventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Wielen en banden
385/65 R22.5, stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 Volt, meerkamer verlichting, zijkant gele LED-verlichting, 2 witte positie verlichting voor, 2 wit/rode markeringslichten achter, 2 x 7-polige verwisselveilige elektrische stekkers vooraan zonder verbindingskabel, 2 extra LED-werklampen achter bediend via achteruitrijlicht, nachtverlichting via afstandsbediening.
Hydrauliek
Laagdrukcilinder max. 170 bar met HDK schroefkoppeling, vaste deel, DN 48 mm (zonder slangverbinding), hydraulische bediening via vrachtwagenaanbouwpomp, hydrauliekaansluiting met slang en HDK-schroefnippel DN 48 mm met wartelmoer. Automatische uitschakeling van de hydraulica voor de neerlaatbare zijwand linksvoor en de trailerliftarmen bij ca. 20 km/h. De trailerliftarmen zijn afzonderlijk vergrendelbaar, zodat het voertuig ook alleen af te koppelen is.
Bakken
Aluminium bak van hoogwaardig, slijtvast materiaal, voorwand 5 mm dik, met externe cilinderopname. Zijwanden van 30 mm holle kamerprofielen, netjes gelast, met afschotwerende bovenrandprofiel.
Zijwand linksvoor hydraulisch neerlaatbaar over ca. 7700 mm lengte en ca. 600 mm in hoogte voor belading.
Fpedoi Rix Dopfx Aamsn
Let op! Slechts 2 posities mogelijk: volledig gesloten of volledig neergelaten. Voor het neerlaten van de zijwand moet het schuifzeil geopend worden en de dwarsverstevigingen rechtsvoor in de parkeerstand worden gestoken of volledig worden verwijderd. Schep- en bezemhouder buiten op de voorwand. Binnenzijde voorzien van opklimming op de voorwand.
Greenline – conische en aerodynamische bakvorm
Achterwand pendelend gelagerd met 2 graanschuiven.
Achterwand hydraulisch ca. 950 mm naar boven te openen voor lossen. Achterwand met rubberdichting, hittebestendig tot max. 170°C!
Vloer volledig 6 mm dik.
Staplatform met opklimming.
Afdekzeil aan één zijde op te bergen rechtsvoor, met centrale vergrendeling linksvoor.
Bedieningstips
Bij transport van zout, kalk, etc. adviseren we een kippercilinder met hardverchroomde plunjerstang zodat deze niet door het materiaal wordt aangetast of gaat roesten.
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van het type lading.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Chassis oplegger kipper
Fijnkorrelig staal gelaste constructie, in lichte uitvoering, opleggerplaat met verwisselbare 2 keggen met hydraulische opname voor Horsch Trailer Lift.
Gebogen frontwand, hydraulische steunpoten, wielkeggen met houder, speciale uitvoering zijafscherming, opklapbare onderrijbeveiliging, kwartscherm spatborden voor en achter het asaggregaat, antispatschuimflappen alleen op de laatste as, RVS opbergkist B=800 / H=350 / D=350, zeilstaaf met houder, sleepoog achteraan.
Assen + vering
BPW schijfremassen met 430 mm schijfdiameter, assen/chassis lasergemeten ter vermindering van bandenslijtage en brandstofverbruik, luchtvering met vangbanden, 1e as automatische liftas inclusief gedwongen verlaging en starthulp, bediening via 3x remmen (starthulp is functioneel tot een overbelasting van de aslast van 30% en tot max. 25 km/h).
Remsysteem
2-leidings perslucht remsysteem, veerrem-parkeerrem, 2 verwisselveilige koppelingen vooraan zonder verbindingsleiding, EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stopcontact vooraan zonder verbindingskabel.
Let op: Het getrokken voertuig mag alleen door trekkende voertuigen worden getrokken die de werking van het ABS waarborgen!
Met hef- & daalventiel
Voertuigstabiliteitssysteem
Wielen en banden
385/65 R22.5, stalen velgen, fabriekszilver
Elektrisch
24 Volt, meerkamer verlichting, zijkant gele LED-verlichting, 2 witte positie verlichting voor, 2 wit/rode markeringslichten achter, 2 x 7-polige verwisselveilige elektrische stekkers vooraan zonder verbindingskabel, 2 extra LED-werklampen achter bediend via achteruitrijlicht, nachtverlichting via afstandsbediening.
Hydrauliek
Laagdrukcilinder max. 170 bar met HDK schroefkoppeling, vaste deel, DN 48 mm (zonder slangverbinding), hydraulische bediening via vrachtwagenaanbouwpomp, hydrauliekaansluiting met slang en HDK-schroefnippel DN 48 mm met wartelmoer. Automatische uitschakeling van de hydraulica voor de neerlaatbare zijwand linksvoor en de trailerliftarmen bij ca. 20 km/h. De trailerliftarmen zijn afzonderlijk vergrendelbaar, zodat het voertuig ook alleen af te koppelen is.
Bakken
Aluminium bak van hoogwaardig, slijtvast materiaal, voorwand 5 mm dik, met externe cilinderopname. Zijwanden van 30 mm holle kamerprofielen, netjes gelast, met afschotwerende bovenrandprofiel.
Zijwand linksvoor hydraulisch neerlaatbaar over ca. 7700 mm lengte en ca. 600 mm in hoogte voor belading.
Fpedoi Rix Dopfx Aamsn
Let op! Slechts 2 posities mogelijk: volledig gesloten of volledig neergelaten. Voor het neerlaten van de zijwand moet het schuifzeil geopend worden en de dwarsverstevigingen rechtsvoor in de parkeerstand worden gestoken of volledig worden verwijderd. Schep- en bezemhouder buiten op de voorwand. Binnenzijde voorzien van opklimming op de voorwand.
Greenline – conische en aerodynamische bakvorm
Achterwand pendelend gelagerd met 2 graanschuiven.
Achterwand hydraulisch ca. 950 mm naar boven te openen voor lossen. Achterwand met rubberdichting, hittebestendig tot max. 170°C!
Vloer volledig 6 mm dik.
Staplatform met opklimming.
Afdekzeil aan één zijde op te bergen rechtsvoor, met centrale vergrendeling linksvoor.
Bedieningstips
Bij transport van zout, kalk, etc. adviseren we een kippercilinder met hardverchroomde plunjerstang zodat deze niet door het materiaal wordt aangetast of gaat roesten.
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van het type lading.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2006
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 36482... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden