Dieplader opleggerGOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Dieplader oplegger
GOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Vaste prijs zonder BTW
€ 129.890
Toestand
Gebruikt
Locatie
Burghaun-Gruben 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 129.890
- Locatie van verkoper:
- Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Duitsland
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 92.000 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Laadruimte lengte:
- 19.000 mm
- Laadruimtebreedte:
- 3.000 mm
- Laadruimtehoogte:
- 815 mm
- Eerste registratie:
- 08/2006
- Totale breedte:
- 3.000 mm
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A9645764
- Referentienummer:
- 026970-2
- Laatste aanpassing:
- op 31.08.2025
Omschrijving
Goldhofer STZ-H6-57/80A telescopische dieplader voor wagontransport
Toelating / Technisch 1
Snelheid: 80 km/u / 65 km/u
Koppeldruk: 23.000 kg / 26.000 kg
Achteraslast: 10.000 kg / 11.000 kg
Totaalgewicht: 83.000 kg / 92.000 kg
Laadvermogen: 52.500 kg / 61.500 kg
Eigen gewicht (zonder toebehoren): 30.500 kg
----Zwanenhals:
Lengte: 4.000 mm
Breedte: 2.480 mm
Bouwhoogte: 235 mm
Koppelhoogte: 1.350 mm
DLR voor: 1.420 mm
DLR achter: 2.700 mm
Koningstap: 3,5 inch
Afschuining: afgeschuind 10 graden
Hoeken voorzijde: afgeschuind 45 graden
Bodem: vuren 50 mm
Steunpoot: mechanisch
Breedte met zijborden: 2.550 mm
Hydraulische STZ-zwanenhals met buitenliggende draagbalken, hydraulisch liftbaar en neerlaatbaar, met mechanische valbuissteunen en hydraulische steuncilinders. Hydromechanische gedwongen besturing (2-kringsysteem) in vlakke bouwwijze (bouwhoogte 235 mm) met nastelbare geleidingselementen en THP-stuurcilinders.
----Laadvlak:
Type: Platform
Hefbaar: nee
Lengte: 13.000 mm
Breedte: 3.000 mm
Bodem: staal/vuren 50 mm
Wielkuipen: nee
Verbreedbaar: nee
Uittrekbaar: enkelvoudig telescopisch
Lengte 1: 10.000 mm
Laadhoogten (beladen):
Laadhoogte 1: 815 mm
Laadvlak telescopisch uitschuifbaar, uitgevoerd als buiten- en binnendelen, met een vast laadgedeelte van 1.070 mm aan de voorzijde. In het vaste laadgedeelte geïntegreerde bout-ogen-koppeling voor koppelen van ketelbrug-verlengingsdragers; door ons aangebrachte vlakstaalrails dienen als railbaan voor spoorbreedtes 1.000 mm (afstand 1.015 mm) en 1.435 mm (afstand 1.450 mm). Vergrendeling van de uitschuifstanden door veerdrukcilinders en conische bussen.
Laadvlakhoogte ter hoogte van het middenframe (buitenbuis) ca. 815 mm (+/-130 mm)
Laadvlakhoogte ter hoogte van de ingelegde raildelen ca. 790 mm (+/-130 mm)
----Achteronderstel:
Uitvoering: standaard
Laadhoogte beladen: 815 mm
Breedte: 3.000 mm
Wielbasis: 1.360 mm
Bodem: staal
Verbreedbaar: nee
Wielkuipen: nee
Graafkuip: nee
----Assen:
Aantal assen: 6
Liftas: zie toebehoren
Asuitvoering: gezwenkte fuseeas
Assenbalancering: hydraulisch
Assenmerk: BPW/Eco
Rijstanden: 1
Ashoogte (1) +/-: 130/130 mm
Ashoogte (2) +/-: 0/0 mm
Hef-/daalklep: ja
1e as pneumatisch liftbaar met liftbalg
----Besturing:
Aantal stuurassen: 6
Stuurinrichting: alle assen gestuurd
Max. stuuruitslag: 45°
Type besturing: hydr. 2-kringsysteem
----Banden:
Maat: 235/75 R17,5 143/141 J
Bandenopstelling: dubbellucht
Velgtype: schijfwiel
Velgcentrering: middengecentreerd
----Remsysteem:
EU-norm: ja
AGS: ja
ALB: ja
Djdpfslhn Afox Ab Reku
ABS: ja
ABS del: nee
Parkeerrem: veerbelast
EBS: nee
ECAS: nee
Opmerking: remberekening nr.: GH 4324S
----Opmerking onderstel:
Besturing uitgelegd voor uitgeschoven toestand met grotere stuuruitslag op de voorassen. Open wieluitsparingen boven de wielen met daartussen smalle dwarsdragers (aluminium afdekkingen zie toebehoren). Bedieningscomponenten aan linkerzijde in rijrichting beschermd geplaatst. Velgen 17,5 x 6,75. Gezwenkte assen!
----Achterzijde voertuig:
Uitvoering: standaard 90°
Oprijklemmen: zie toebehoren
Bodem: staal
Overhang vanaf laatste as: 1.300 mm
Steun: zie toebehoren
----Ladingszekering:
Vastzetogen
Aantal: 5
Belastbaar tot 10 ton per stuk
Plaatsing: 2 paar op zwanenhals, 3 paar op laadvlak
----Achterverlenger:
Max. belasting 15.000 kg bij één wagon-draaistel, samengesteld uit profielen, zonder verdere specificatie.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Toelating / Technisch 1
Snelheid: 80 km/u / 65 km/u
Koppeldruk: 23.000 kg / 26.000 kg
Achteraslast: 10.000 kg / 11.000 kg
Totaalgewicht: 83.000 kg / 92.000 kg
Laadvermogen: 52.500 kg / 61.500 kg
Eigen gewicht (zonder toebehoren): 30.500 kg
----Zwanenhals:
Lengte: 4.000 mm
Breedte: 2.480 mm
Bouwhoogte: 235 mm
Koppelhoogte: 1.350 mm
DLR voor: 1.420 mm
DLR achter: 2.700 mm
Koningstap: 3,5 inch
Afschuining: afgeschuind 10 graden
Hoeken voorzijde: afgeschuind 45 graden
Bodem: vuren 50 mm
Steunpoot: mechanisch
Breedte met zijborden: 2.550 mm
Hydraulische STZ-zwanenhals met buitenliggende draagbalken, hydraulisch liftbaar en neerlaatbaar, met mechanische valbuissteunen en hydraulische steuncilinders. Hydromechanische gedwongen besturing (2-kringsysteem) in vlakke bouwwijze (bouwhoogte 235 mm) met nastelbare geleidingselementen en THP-stuurcilinders.
----Laadvlak:
Type: Platform
Hefbaar: nee
Lengte: 13.000 mm
Breedte: 3.000 mm
Bodem: staal/vuren 50 mm
Wielkuipen: nee
Verbreedbaar: nee
Uittrekbaar: enkelvoudig telescopisch
Lengte 1: 10.000 mm
Laadhoogten (beladen):
Laadhoogte 1: 815 mm
Laadvlak telescopisch uitschuifbaar, uitgevoerd als buiten- en binnendelen, met een vast laadgedeelte van 1.070 mm aan de voorzijde. In het vaste laadgedeelte geïntegreerde bout-ogen-koppeling voor koppelen van ketelbrug-verlengingsdragers; door ons aangebrachte vlakstaalrails dienen als railbaan voor spoorbreedtes 1.000 mm (afstand 1.015 mm) en 1.435 mm (afstand 1.450 mm). Vergrendeling van de uitschuifstanden door veerdrukcilinders en conische bussen.
Laadvlakhoogte ter hoogte van het middenframe (buitenbuis) ca. 815 mm (+/-130 mm)
Laadvlakhoogte ter hoogte van de ingelegde raildelen ca. 790 mm (+/-130 mm)
----Achteronderstel:
Uitvoering: standaard
Laadhoogte beladen: 815 mm
Breedte: 3.000 mm
Wielbasis: 1.360 mm
Bodem: staal
Verbreedbaar: nee
Wielkuipen: nee
Graafkuip: nee
----Assen:
Aantal assen: 6
Liftas: zie toebehoren
Asuitvoering: gezwenkte fuseeas
Assenbalancering: hydraulisch
Assenmerk: BPW/Eco
Rijstanden: 1
Ashoogte (1) +/-: 130/130 mm
Ashoogte (2) +/-: 0/0 mm
Hef-/daalklep: ja
1e as pneumatisch liftbaar met liftbalg
----Besturing:
Aantal stuurassen: 6
Stuurinrichting: alle assen gestuurd
Max. stuuruitslag: 45°
Type besturing: hydr. 2-kringsysteem
----Banden:
Maat: 235/75 R17,5 143/141 J
Bandenopstelling: dubbellucht
Velgtype: schijfwiel
Velgcentrering: middengecentreerd
----Remsysteem:
EU-norm: ja
AGS: ja
ALB: ja
Djdpfslhn Afox Ab Reku
ABS: ja
ABS del: nee
Parkeerrem: veerbelast
EBS: nee
ECAS: nee
Opmerking: remberekening nr.: GH 4324S
----Opmerking onderstel:
Besturing uitgelegd voor uitgeschoven toestand met grotere stuuruitslag op de voorassen. Open wieluitsparingen boven de wielen met daartussen smalle dwarsdragers (aluminium afdekkingen zie toebehoren). Bedieningscomponenten aan linkerzijde in rijrichting beschermd geplaatst. Velgen 17,5 x 6,75. Gezwenkte assen!
----Achterzijde voertuig:
Uitvoering: standaard 90°
Oprijklemmen: zie toebehoren
Bodem: staal
Overhang vanaf laatste as: 1.300 mm
Steun: zie toebehoren
----Ladingszekering:
Vastzetogen
Aantal: 5
Belastbaar tot 10 ton per stuk
Plaatsing: 2 paar op zwanenhals, 3 paar op laadvlak
----Achterverlenger:
Max. belasting 15.000 kg bij één wagon-draaistel, samengesteld uit profielen, zonder verdere specificatie.
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2007
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 6652 ... weergeven
Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze advertenties.
Advertentie

349 km
Oplegger
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden