OpleggerGOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Oplegger
GOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Vaste prijs zonder BTW
€ 129.890
Toestand
Gebruikt
Locatie
Burghaun-Gruben 

foto's tonen
Toon kaart
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 129.890
- Locatie van verkoper:
- Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Duitsland
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 92.000 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Laadruimte lengte:
- 19.000 mm
- Laadruimtebreedte:
- 3.000 mm
- Laadruimtehoogte:
- 815 mm
- Eerste registratie:
- 08/2006
- Totale breedte:
- 3.000 mm
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A9645767
- Referentienummer:
- 026970
- Laatste aanpassing:
- op 31.08.2025
Omschrijving
Goldhofer STZ-H6-57/80A telescopische dieplader voor wagontransport ----
Toelating Technisch 1
Snelheid: 80 km/h 65 km/h
Koppelschotellast: 23.000 kg 26.000 kg
Aslast achter: 10.000 kg 11.000 kg
Totaalgewicht: 83.000 kg 92.000 kg
Laadvermogen: 52.500 kg 61.500 kg
Eigen gewicht (zonder toebehoren): 30.500 kg
----Zwanenhals:
Lengte: 4.000 mm
Breedte: 2.480 mm
Bouwhoogte: 235 mm
Koppelschotelhoogte: 1.350 mm
DLR voor: 1.420 mm
DLR achter: 2.700 mm
Koningstrap: 3,5 inch
Afschuining: afgeschuind 10 graden
Hoeken voor: afgeschuind 45 graden
Bodemplaat: vurenhout 50 mm
Sattelsteunen: mechanisch
Breedte met zijborden: 2.550 mm
Hydraulische STZ-zwanenhals met buitenliggende dragers, hydraulisch lift- en laatbaar met mechanische valbuissteunen en hydraulische steuncilinders. Hydromechanische gedwongen besturing (2-circuit besturing) in lage bouwwijze (bouwhoogte 235 mm) met nastelbare stuurelementen en THP-stuurcilinders.
----Laadvlak:
Type: Platform
Hefbaar: nee
Lengte: 13.000 mm
Breedte: 3.000 mm
Bodemplaat: staal/vurenhout 50 mm
Wielkuilen: nee
Verbreedbaar: nee
Uittrekbaar: enkel telescopisch
Lengte 1: 10.000 mm
Laadhoogtes (beladen):
Laadhoogte 1: 815 mm
Laadvlak telescopisch, uitgevoerd als buiten- en binnenbuisconstructie, met 1.070 mm lang vast laadvlakdeel voor.
In het vaste laadvlakdeel geïntegreerde pen- en laschoorkoppeling voor het aankoppelen van ketelbrug-verlengingsdragers; de door ons opgelaste profielen dienen als railbaan in de spoorbreedten 1.000 mm (railafstand 1.015 mm) en 1.435 mm (railafstand 1.450 mm).
Vergrendeling van de uitschuifstand door veeraccumulatorcilinders en conusbussen.
Laadvlakhoogte op het frame-middenbuis (buitenbuis) ca. 815 mm (+/- 130 mm)
Laadvlakhoogte op de ingesloten railelementen ca. 790 mm (+/- 130 mm)
----Achteronderstel:
Uitvoering: Standaard
Laadhoogte (beladen): 815 mm
Breedte: 3.000 mm
Wielbasis: 1.360 mm
Bodemplaat: staal
Verbreedbaar: nee
Wielkuilen: nee
Graafmachinekuil: nee
----Assen:
Aantal assen: 6
Liftas: zie toebehoren
As-type: geknikte fusee
Ascompensatie: hydraulisch
Asmerk: BPW/Eco
Rijmodi: 1
Ashoogte (1) +/-: 130/130 mm
Ashoogte (2) +/-: 0/0 mm
Heffer-/daalventiel: Ja
1e as pneumatisch ophefbaar met liftbalg
Dodpfslhn Aijx Ab Reku
----Besturing:
Aantal gestuurde assen: 6
Afschikking besturingsassen: allemaal gestuurd
Max. stuurhoek: 45°
Type besturing: hydr. 2-circuit
----Banden:
Afmeting: 235/75 R17,5 143/141 J
Banden type: dubbelmontage
Velg type: schijf
Velg centrering: middencentralisatie
----Remsysteem:
Volgens EU-norm: Ja
AGS: Ja
ALB: Ja
ABS: Ja
Met ABS-del: Nee
Parkeerrem: veeraccumulator
EBS: Nee
ECAS: Nee
Opmerking: Remberekening nr.: GH 4324S
----Opmerking bij chassis:
Besturing ontworpen voor uitgeschoven toestand met grotere stuuruitslag voor de voorassen.
Open wieluitsparingen boven de wielen met smalle tussenliggende dwarsdragers (ALU afdekkingen zie toebehoren).
Bedieningselementen links in rijrichting beschermd aangebracht.
Velgen: 17,5 x 6,75
Geknikte assen!
----Voertuigachterzijde:
Uitvoering: standaard 90°
Oprijplaten bevestiging: zie toebehoren
Bodembekleding: staal
Overhang vanaf laatste as: 1.300 mm
Steun: zie toebehoren
----Ladingsverzekering:
Sjorogen
Aantal: 5
Belastbaar tot: 10 ton per stuk
Plaatsing: 2 paar op de zwanenhals, 3 paar op het laadvak
----Achterverlenging:
Max. draagvermogen 15.000 kg met één wagon-draaistel, samengesteld uit profielen, zonder ...
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Toelating Technisch 1
Snelheid: 80 km/h 65 km/h
Koppelschotellast: 23.000 kg 26.000 kg
Aslast achter: 10.000 kg 11.000 kg
Totaalgewicht: 83.000 kg 92.000 kg
Laadvermogen: 52.500 kg 61.500 kg
Eigen gewicht (zonder toebehoren): 30.500 kg
----Zwanenhals:
Lengte: 4.000 mm
Breedte: 2.480 mm
Bouwhoogte: 235 mm
Koppelschotelhoogte: 1.350 mm
DLR voor: 1.420 mm
DLR achter: 2.700 mm
Koningstrap: 3,5 inch
Afschuining: afgeschuind 10 graden
Hoeken voor: afgeschuind 45 graden
Bodemplaat: vurenhout 50 mm
Sattelsteunen: mechanisch
Breedte met zijborden: 2.550 mm
Hydraulische STZ-zwanenhals met buitenliggende dragers, hydraulisch lift- en laatbaar met mechanische valbuissteunen en hydraulische steuncilinders. Hydromechanische gedwongen besturing (2-circuit besturing) in lage bouwwijze (bouwhoogte 235 mm) met nastelbare stuurelementen en THP-stuurcilinders.
----Laadvlak:
Type: Platform
Hefbaar: nee
Lengte: 13.000 mm
Breedte: 3.000 mm
Bodemplaat: staal/vurenhout 50 mm
Wielkuilen: nee
Verbreedbaar: nee
Uittrekbaar: enkel telescopisch
Lengte 1: 10.000 mm
Laadhoogtes (beladen):
Laadhoogte 1: 815 mm
Laadvlak telescopisch, uitgevoerd als buiten- en binnenbuisconstructie, met 1.070 mm lang vast laadvlakdeel voor.
In het vaste laadvlakdeel geïntegreerde pen- en laschoorkoppeling voor het aankoppelen van ketelbrug-verlengingsdragers; de door ons opgelaste profielen dienen als railbaan in de spoorbreedten 1.000 mm (railafstand 1.015 mm) en 1.435 mm (railafstand 1.450 mm).
Vergrendeling van de uitschuifstand door veeraccumulatorcilinders en conusbussen.
Laadvlakhoogte op het frame-middenbuis (buitenbuis) ca. 815 mm (+/- 130 mm)
Laadvlakhoogte op de ingesloten railelementen ca. 790 mm (+/- 130 mm)
----Achteronderstel:
Uitvoering: Standaard
Laadhoogte (beladen): 815 mm
Breedte: 3.000 mm
Wielbasis: 1.360 mm
Bodemplaat: staal
Verbreedbaar: nee
Wielkuilen: nee
Graafmachinekuil: nee
----Assen:
Aantal assen: 6
Liftas: zie toebehoren
As-type: geknikte fusee
Ascompensatie: hydraulisch
Asmerk: BPW/Eco
Rijmodi: 1
Ashoogte (1) +/-: 130/130 mm
Ashoogte (2) +/-: 0/0 mm
Heffer-/daalventiel: Ja
1e as pneumatisch ophefbaar met liftbalg
Dodpfslhn Aijx Ab Reku
----Besturing:
Aantal gestuurde assen: 6
Afschikking besturingsassen: allemaal gestuurd
Max. stuurhoek: 45°
Type besturing: hydr. 2-circuit
----Banden:
Afmeting: 235/75 R17,5 143/141 J
Banden type: dubbelmontage
Velg type: schijf
Velg centrering: middencentralisatie
----Remsysteem:
Volgens EU-norm: Ja
AGS: Ja
ALB: Ja
ABS: Ja
Met ABS-del: Nee
Parkeerrem: veeraccumulator
EBS: Nee
ECAS: Nee
Opmerking: Remberekening nr.: GH 4324S
----Opmerking bij chassis:
Besturing ontworpen voor uitgeschoven toestand met grotere stuuruitslag voor de voorassen.
Open wieluitsparingen boven de wielen met smalle tussenliggende dwarsdragers (ALU afdekkingen zie toebehoren).
Bedieningselementen links in rijrichting beschermd aangebracht.
Velgen: 17,5 x 6,75
Geknikte assen!
----Voertuigachterzijde:
Uitvoering: standaard 90°
Oprijplaten bevestiging: zie toebehoren
Bodembekleding: staal
Overhang vanaf laatste as: 1.300 mm
Steun: zie toebehoren
----Ladingsverzekering:
Sjorogen
Aantal: 5
Belastbaar tot: 10 ton per stuk
Plaatsing: 2 paar op de zwanenhals, 3 paar op het laadvak
----Achterverlenging:
Max. draagvermogen 15.000 kg met één wagon-draaistel, samengesteld uit profielen, zonder ...
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2007
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 6652 ... weergeven
Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze advertenties.
Advertentie

349 km
Dieplader oplegger
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden