Dieplader opleggerFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Dieplader oplegger
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Toestand
Nieuw
Locatie
Essen 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
Prijs & locatie
- Locatie van verkoper:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Duitsland
Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 48.000 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 37.820 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Totale breedte:
- 2.540 mm
- Uitrusting:
- ABS
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A19870130
- Referentienummer:
- 36578
- Laatste aanpassing:
- op 30.08.2025
Omschrijving
U vindt ons volledige aanbod voertuigen, inclusief voertuigen die direct of op korte termijn beschikbaar zijn, op onze website.
Uittreksel van de uitrusting. Volledige uitrusting op aanvraag.
Zwanenhals:
- Zwanenhals met vooraan afgeschuinde hoeken ca. 45° en achterafschuining ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorogen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 30 mm dik
Laadvlak:
- 1 paar vast ingebouwde wielkuipen voor de assen, ca. 2.610 x 970 x 400 mm (L x B x D)
- Wielkuipen met vierkante klimlatten ca. 15 x 15 mm evenals verbredingen aan de onderzijde
- Tussen de eerste en tweede as een paar vast ingebouwde wielkuipen, ca. 1.610 x 700 x 400 mm (L x B x D)
- Inclusief 3-delige, afneembare, verzinkte afdekkingen over de wielkuipen (B ca. 670 mm) – max. puntbelasting ca. 5 t/stuk
- Verdieping in de afschuining en in het laadvlak voor het opnemen van een graafmachinebaksteel (ca. 2.900 x 750 x 210/290 mm – L x B x H)
Djdpjw Tpqwsfx Ab Reku
- 1 paar sjorogen liggend voorin het laadvlak (LC 10.000 daN)
- 5 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 5.000 daN)
- 3 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 10.000 daN)
- 2 paar sjorogen in de graafmachinebaksteel-kuip (LC 5.000 daN)
- Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
Eendelige stalen oprijplaten:
- 1 paar verzinkte, eendelige stalen oprijplaten, ca. 3.000 x 800 mm, met ca. 48 mm dikke hardhouten deklaag
- Oprijplaat hydraulisch hefbaar, hydraulisch verschuifbaar
- Maximale belasting per paar: 40.000 kg
- Conform Verordening 1230/2012/EU hoeven oprijplaten met een lengte onder 300 mm in rijstand niet tot de voertuiglengte te worden gerekend
Sattelpootondersteuning:
- JOST mechanische sattelpootondersteuning met 2-versnellingsbak voor ca. 24 t hefvermogen (ca. 50 t testbelasting)
Assen:
- BPW-assystemen en ophanging, 2 starre assen, 1 naloopbestuurbare as
- Technische aslast: elk 12.000 kg
- Elektromagnetische achteruitrijvergrendeling via achteruitversnelling en handmatig te activeren
- Luchtvering met hef- en daalklep
- Assen gereedschap
Banden:
- Banden 235/75 R 17.5 3PMSF – merk naar onze keuze
- TPMS-banden(lucht)druk controle systeem volgens ECE R 141. Gegevensoverdracht naar trekker via gestandaardiseerde EBS-interface volgens ISO 11992. Voor correcte weergave dient de trekker deze data te kunnen tonen
Remsysteem:
- WABCO-remsysteem volgens EU-voorschriften met EBS-E (2S2M) zonder verbindingsleidingen naar de trekker
Staalconstructie:
- Staalconstructie van hoogvast fijnkorrelig staal
- Staalsoorten: S355J2+N/S355MC (rekgrens 355 MPa), S690QL/S700MC (rekgrens 690 MPa)
Elektrische installatie:
- Elektrische installatie volgens EU-voorschriften
- Verlichting 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Alle LED-zijmarkeringslampen knipperen mee met de richtingaanwijzers
- ASPÖCK-UNIBOX op de aansluitlijst vooraan met 24N, 24S & 15-polige stopcontacten volgens ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Lakwerk:
- Volledige staalconstructie na het lassen automatisch gestraald met slingerstraalinstallatie
- Tweede straalbewerking met korund voor optimale hechting van het coatingsysteem
- HRM-metaallisering van het volledige chassis met ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) ter garantie van de beste corrosiebescherming
- Afwerking met 2 lagen 2K-deklaag, uni gespoten in RAL 3002 karmijnrood (volgens RAL-systeem 841GL)
- Velgen in zilver
- Achterzijde gemetalliseerd en in RAL 901
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Uittreksel van de uitrusting. Volledige uitrusting op aanvraag.
Zwanenhals:
- Zwanenhals met vooraan afgeschuinde hoeken ca. 45° en achterafschuining ca. 750 mm x 10°
- 3 paar sjorogen (LC 5.000 daN)
- Hardhouten vloer ca. 30 mm dik
Laadvlak:
- 1 paar vast ingebouwde wielkuipen voor de assen, ca. 2.610 x 970 x 400 mm (L x B x D)
- Wielkuipen met vierkante klimlatten ca. 15 x 15 mm evenals verbredingen aan de onderzijde
- Tussen de eerste en tweede as een paar vast ingebouwde wielkuipen, ca. 1.610 x 700 x 400 mm (L x B x D)
- Inclusief 3-delige, afneembare, verzinkte afdekkingen over de wielkuipen (B ca. 670 mm) – max. puntbelasting ca. 5 t/stuk
- Verdieping in de afschuining en in het laadvlak voor het opnemen van een graafmachinebaksteel (ca. 2.900 x 750 x 210/290 mm – L x B x H)
Djdpjw Tpqwsfx Ab Reku
- 1 paar sjorogen liggend voorin het laadvlak (LC 10.000 daN)
- 5 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 5.000 daN)
- 3 paar naar buiten klapbare sjorogen (LC 10.000 daN)
- 2 paar sjorogen in de graafmachinebaksteel-kuip (LC 5.000 daN)
- Uitsparingen in het buitenframe van het laadvlak voor het inhaken van spanbanden (LC 2.000 daN)
Eendelige stalen oprijplaten:
- 1 paar verzinkte, eendelige stalen oprijplaten, ca. 3.000 x 800 mm, met ca. 48 mm dikke hardhouten deklaag
- Oprijplaat hydraulisch hefbaar, hydraulisch verschuifbaar
- Maximale belasting per paar: 40.000 kg
- Conform Verordening 1230/2012/EU hoeven oprijplaten met een lengte onder 300 mm in rijstand niet tot de voertuiglengte te worden gerekend
Sattelpootondersteuning:
- JOST mechanische sattelpootondersteuning met 2-versnellingsbak voor ca. 24 t hefvermogen (ca. 50 t testbelasting)
Assen:
- BPW-assystemen en ophanging, 2 starre assen, 1 naloopbestuurbare as
- Technische aslast: elk 12.000 kg
- Elektromagnetische achteruitrijvergrendeling via achteruitversnelling en handmatig te activeren
- Luchtvering met hef- en daalklep
- Assen gereedschap
Banden:
- Banden 235/75 R 17.5 3PMSF – merk naar onze keuze
- TPMS-banden(lucht)druk controle systeem volgens ECE R 141. Gegevensoverdracht naar trekker via gestandaardiseerde EBS-interface volgens ISO 11992. Voor correcte weergave dient de trekker deze data te kunnen tonen
Remsysteem:
- WABCO-remsysteem volgens EU-voorschriften met EBS-E (2S2M) zonder verbindingsleidingen naar de trekker
Staalconstructie:
- Staalconstructie van hoogvast fijnkorrelig staal
- Staalsoorten: S355J2+N/S355MC (rekgrens 355 MPa), S690QL/S700MC (rekgrens 690 MPa)
Elektrische installatie:
- Elektrische installatie volgens EU-voorschriften
- Verlichting 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Alle LED-zijmarkeringslampen knipperen mee met de richtingaanwijzers
- ASPÖCK-UNIBOX op de aansluitlijst vooraan met 24N, 24S & 15-polige stopcontacten volgens ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Lakwerk:
- Volledige staalconstructie na het lassen automatisch gestraald met slingerstraalinstallatie
- Tweede straalbewerking met korund voor optimale hechting van het coatingsysteem
- HRM-metaallisering van het volledige chassis met ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) ter garantie van de beste corrosiebescherming
- Afwerking met 2 lagen 2K-deklaag, uni gespoten in RAL 3002 karmijnrood (volgens RAL-systeem 841GL)
- Velgen in zilver
- Achterzijde gemetalliseerd en in RAL 901
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2003
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 201 8... weergeven
Misschien bent u ook geïnteresseerd in deze advertenties.
Advertentie

136 km
Dieplader oplegger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Advertentie

136 km
Dieplader oplegger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Advertentie

136 km
Dieplader oplegger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden