DiepladerFliegl
SDS 470 T Standard
Dieplader
Fliegl
SDS 470 T Standard
Vaste prijs zonder BTW
€ 54.980
Toestand
Nieuw
Locatie
Triptis 

foto's tonen
Toon kaart
Machinegegevens
- Machinetype:
- Dieplader
- Producent:
- Fliegl
- Model:
- SDS 470 T Standard
- Machinenummer:
- 2428b2018baf171e60fef6740
- Toestand:
- nieuw
Prijs & locatie
Vaste prijs zonder BTW
€ 54.980
- Locatie van verkoper:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Duitsland

Bellen
Technische details
- Totaalgewicht:
- 41.000 kg
- Leeggewicht:
- 8.900 kg
- Maximaal laadgewicht:
- 32.100 kg
- Asconfiguratie:
- 3 assen
- Bandenmaten:
- 235 / 75 r 17,5
Details over het aanbod
- Advertentie-ID:
- A8265500
- Referentienummer:
- 20437602
- Laatste aanpassing:
- op 22.10.2024
Omschrijving
Nadere informatie
Chassis dieplader oplegger
Stalen gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities,
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifbalans
Achterste steun inklapbaar
2 wielblokken met houder
Zijaanrijbeveiliging aluminium
Spatlappen achter over de gehele breedte
Spatborden voor de 1e as en achter elke as met antispray, volgens EG
Uittrekbare verbredingen tot 3.000 mm (niet in achterafschuining) (spoorbreedte van te transporteren bouwmachines of voertuigen mag echter niet breder zijn dan 2.550 mm buitenframe)
Opbergvak voor houten balken in het midden van de laadvloer
Houten balken 70 mm voor verbreding tot 3.000 mm
Vastzetringen dieplader
2 paar ringvastzetringen elk 5 ton vooraan op de zwanenhals
11 paar vastzetpaddenstoelen bovenop en aan de zijkant in het buitenframe verzonken elk 10 ton
2x op de zwanenhals
9x verdeeld over de dieplader vloer
eerste vastzetring 250 mm van voren en laatste max. 250 mm van achteren, afstand vastzetringen maximaal 1.100 mm
8 paar stakenhouders in het buitenframe verzonken, binnenmaat 70 x 40 mm (ombouwbaar tot 5 ton ringvastzetringen, niet inbegrepen)
Assen + vering
SAF trommelremassen
Assen/chassis laser-uitgelijnd verlaagt bandenslijtage en brandstofverbruik
Luchtvering
Wielen en banden
235/75 R 17,5 merk naar keuze van de fabrikant
Staalvelgen in dubbele montage, fabriekszilver
Remsysteem
Nlodpfoi Ri E Rsx Agzsh
2-leiding persluchtremsysteem
Gekleurde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud
Veerbelaste parkeerrem
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stopcontact voor, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS garanderen!
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
met hef- & zakventiel
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave via display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor ingericht zijn, geen installatie in vrachtwagen (geen geijkte weeginstallatie)
Voertuig - rijstabiliteitssysteem
Elektrisch
24 volt, meerkamerlampen, aan zijkant gele LED-verlichting
2 witte positioneringslampen voor
2 wit/rode markeringslichten achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers voor, zonder verbindingskabel
1 LED flitslamp met houder, inschakelbaar via stadslicht (lamp afneembaar)
2 paar waarschuwingsborden dubbel LED verlicht en uittrekbaar tot 3.000 mm
Bodem
Zwanenhals met stalen plaatbedekking
Opbergbox in afgeschuinde overrijding naar zwanenhals verzonken
daarna met 70 mm zacht houten vloer, in het wielkastgebied staal-/tranenplaatbedekking
Achterafschuining met 70 mm zacht houten vloer
Dieplader inclusief achterafschuining 9.200 mm
Oprijrampen
Stalen oprijrampen 2.800 mm lang, 750 mm breed, zijwaarts verschuifbaar
met hout bekleed
Hydraulisch via hulpaandrijving van trekker met smoorklep, bediening zijdelings linksvoor
Hydrauliekaansluiting met SVK-mof NW 10/3, zonder verbindingsslangen
Bedieningsinstructies
Bij 10.000 kg aslast is een ontheffing vereist, alleen ondeelbare lading mogelijk!!!
Speciale vergunning vereist bij overschrijding van 40 ton totaal trekgewicht!
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht met inachtneming van de toegestane as-/steun- en schotellasten niet bereikt worden. (Slechte rij- en volgstabiliteit door verkeerde lastverdeling mogelijk)
Bij aanvraag van een ontheffing in vergunningplichtig zwaartransport is bij luchtgeveerde voertuigen een
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Chassis dieplader oplegger
Stalen gelaste constructie, opleggerplaat met verwisselbare 2 kingpins en 2 kingpinposities,
24 ton 2-traps steunwinde, bediening aan één zijde, met rechte onderbouw, zonder schuifbalans
Achterste steun inklapbaar
2 wielblokken met houder
Zijaanrijbeveiliging aluminium
Spatlappen achter over de gehele breedte
Spatborden voor de 1e as en achter elke as met antispray, volgens EG
Uittrekbare verbredingen tot 3.000 mm (niet in achterafschuining) (spoorbreedte van te transporteren bouwmachines of voertuigen mag echter niet breder zijn dan 2.550 mm buitenframe)
Opbergvak voor houten balken in het midden van de laadvloer
Houten balken 70 mm voor verbreding tot 3.000 mm
Vastzetringen dieplader
2 paar ringvastzetringen elk 5 ton vooraan op de zwanenhals
11 paar vastzetpaddenstoelen bovenop en aan de zijkant in het buitenframe verzonken elk 10 ton
2x op de zwanenhals
9x verdeeld over de dieplader vloer
eerste vastzetring 250 mm van voren en laatste max. 250 mm van achteren, afstand vastzetringen maximaal 1.100 mm
8 paar stakenhouders in het buitenframe verzonken, binnenmaat 70 x 40 mm (ombouwbaar tot 5 ton ringvastzetringen, niet inbegrepen)
Assen + vering
SAF trommelremassen
Assen/chassis laser-uitgelijnd verlaagt bandenslijtage en brandstofverbruik
Luchtvering
Wielen en banden
235/75 R 17,5 merk naar keuze van de fabrikant
Staalvelgen in dubbele montage, fabriekszilver
Remsysteem
Nlodpfoi Ri E Rsx Agzsh
2-leiding persluchtremsysteem
Gekleurde leidingmontage voor eenvoudig onderhoud
Veerbelaste parkeerrem
EBS, elektronisch remsysteem met EBS-stopcontact voor, zonder verbindingskabel
Let op: het aanhangvoertuig mag alleen getrokken worden door trekkende voertuigen die de werking van het ABS garanderen!
2 verwisselveilige koppelingen vooraan, zonder verbindingsleiding
met hef- & zakventiel
Aslastdetectie via EBS-Canbus signaal, voor weergave via display in de cabine, vrachtwagen moet hiervoor ingericht zijn, geen installatie in vrachtwagen (geen geijkte weeginstallatie)
Voertuig - rijstabiliteitssysteem
Elektrisch
24 volt, meerkamerlampen, aan zijkant gele LED-verlichting
2 witte positioneringslampen voor
2 wit/rode markeringslichten achter
2 x 7-polige verwisselveilige stekkers voor, zonder verbindingskabel
1 LED flitslamp met houder, inschakelbaar via stadslicht (lamp afneembaar)
2 paar waarschuwingsborden dubbel LED verlicht en uittrekbaar tot 3.000 mm
Bodem
Zwanenhals met stalen plaatbedekking
Opbergbox in afgeschuinde overrijding naar zwanenhals verzonken
daarna met 70 mm zacht houten vloer, in het wielkastgebied staal-/tranenplaatbedekking
Achterafschuining met 70 mm zacht houten vloer
Dieplader inclusief achterafschuining 9.200 mm
Oprijrampen
Stalen oprijrampen 2.800 mm lang, 750 mm breed, zijwaarts verschuifbaar
met hout bekleed
Hydraulisch via hulpaandrijving van trekker met smoorklep, bediening zijdelings linksvoor
Hydrauliekaansluiting met SVK-mof NW 10/3, zonder verbindingsslangen
Bedieningsinstructies
Bij 10.000 kg aslast is een ontheffing vereist, alleen ondeelbare lading mogelijk!!!
Speciale vergunning vereist bij overschrijding van 40 ton totaal trekgewicht!
Het opgegeven totaalgewicht is technisch mogelijk, afhankelijk van de lading kan het totaalgewicht met inachtneming van de toegestane as-/steun- en schotellasten niet bereikt worden. (Slechte rij- en volgstabiliteit door verkeerde lastverdeling mogelijk)
Bij aanvraag van een ontheffing in vergunningplichtig zwaartransport is bij luchtgeveerde voertuigen een
De advertentie werd automatisch vertaald. Vertaalfouten zijn mogelijk.
Aanbieder
Opmerking: Registreer gratis of log in, om alle informatie te bekijken.
Geregistreerd sinds: 2006
Aanvraag sturen
Telefoon & Fax
+49 36482... weergeven
Uw advertentie is succesvol verwijderd
Er is een fout opgetreden








